Nasze usługi świadczymy głównie w technologii Python, która otwiera drzwi do świata innowacji i skutecznych rozwiązań dla Twojej firmy.
Nie znasz języków programowania? Nic nie szkodzi! Python to język przyjazny dla użytkownika, który gwarantuje:
- Przyjazne użytkowanie - nie musisz być programistą, żeby korzystać z rozwiązań powstały w technologii Python, pomożemy Ci także w wyborze funkcjonalności istotnych dla Twojego biznesu.
- Uniwersalność - jest wszechstronny i może być stosowany w różnych dziedzinach, od tworzenia stron internetowych po analizę danych czy sztuczną inteligencję. To sprawia, że jest idealny dla firm o różnych profilach działalności.
- Integrację - daje możliwość łączenia z bazami danych i innymi systemami, które już funkcjonują w Twojej firmie.
- Skalowalność - rozwiązania oparte na Pythonie są łatwe do rozbudowy i dostosowywania, co umożliwia firmom skalowanie swoich projektów wraz z rozwojem biznesu. Umieszczenie projektów w odpowiednim środowisku takim jak Amazon Web Services umożliwia przygotowanie się na niespodziewane zwiekszenie ruchu
- Popularność - istnieje duża społeczność programistyczna gotowa do udzielenia wsparcia.
- Python jest niezwykle wszechstronny, co sprawia, że może być używany w różnych obszarach technologii, od projektów webowych po zaawansowane aplikacje z dziedziny sztucznej inteligencji i analizy danych.
Obszary zastosowań:
- Aplikacje webowe: strony internetowe, sklepy e-commerce, interaktywne platformy (np. e-learningowe).
- Aplikacje mobilne (Android czy iOS),
- Systemy biznesowe:
- Systemy zarządzania relacjami z klientami (CRM)
- Systemy zarządzania zasobami ludzkimi (HRM)
- Systemy Zarządzania Projektem
- Systemy ERP (Enterprise Resource Planning)
- Systemy zarządzania magazynem
- Systemy finansowe
- Systemy analizy danych
- Systemy e-commerce
- Systemy Obsługi Klienta (Helpdesk)
- Systemy Zarządzania Wiedzą
- Systemy Analizy Ryzyka
- Systemy Logistyki
- Analiza i przetwarzanie danych: Integrowanie i rozbudowa baz danych, Bezpieczeństwo przetwarzania danych, analiza trendów i prognozowanie, segmentacja klientów, optymalizacja ceny, analiza retencji klientów, badanie satysfakcji klienta, analiza ryzyka, raportowanie danych np. dla zarządu
- AI: personalizacja obsługi klienta, automatyzacja procesów biznesowych, predykcyjna analiza strat, analiza sentymentu, rozpoznawanie obrazów i dźwięków, rozpoznawanie mowy, prognozowanie zapasów i dostaw, automatyczne systemy decyzyjne
- Uczenie maszynowe: analiza ryzyka kredytowego, personalizacja ofert marketingowych, utrzymywanie i ulepszanie aplikacji crm, uczenie maszynowe w obszarze zdrowia, bezpieczeństwo finansowe
- Deep learning: rozpoznawanie obrazów i wideo, automatyczne tłumaczenia językowe, rozpoznawanie mowy i przetwarzanie dźwięku, automatyczne kategoryzowanie wiadomości i analiza nastrojów, generowanie treści, rozpoznawanie pism ręcznych i podpisów, automatyzacja procesów produkcji, autonomiczne pojazdy i logistyka
- Internet rzeczy (IoT):
- Integracja z urządzeniami IoT
- Zdalne monitorowanie i zarządzanie urządzeniami IoT.
- Automatyzacja i skrypty (Automation and Scripting):
- Tworzenie skryptów automatyzacyjnych.
- Zadania administracyjne i programistyczne.